ProHoreca Services en français Nederlands  
Onthaal Diensten Bedrijf FAQ Pro-Horeca Diensten Contact
Algemene Kosten en Heronderhandelde AankopenHorecaverzekering tegen lagere prijsJuridische Dienst horecaHoreca bedrijfsoverdrachtOntwerpen Internet WebsitesPubliciteit en PromotieAanwerving gekwalificeerd personeelSociaal secretariaatVoedingsadviesZoekerstje en Jobs
Nieuwe opgemerkte doorbraak ten gunste van de sector: via onze website www.prohoreca.be beschikt u voortaan over de mogelijkheid om uw zoekertjes met jobaanbiedingen of het overlaten van uw zaak haarscherp op uw doelgroep te rechten. Hiermee bewijst het Prohoreca dienstenplatform u meer dan ooit concrete en doeltreffende diensten.

- 2 nieuwe diensten worden beschikbaar: juridische dienst, en bedrijfsoverdracht. Dit maakt van Prohoreca-diensten het volledigste dienstenplatform van het land !

- Deze website begint aanzienlijk geraadpleegd te worden. Wij ontvangen wekelijks talloze aanvragen om informatie. U kan eveneens de talrijke diensten raadplegen die wij u ter beschikking stellen. Vroeg of laat zullen zij u goede diensten bewijzen.

- Goed nieuws: de dienst 'boekhouding' dekt nu ook heel Wallonië, naast reeds het Brussels gewest en de provincies Antwerpen en Limburg.

Vaak gestelde vragen

Sinds wanneer bestaat ProHoreca?
Deze dienstverlening bestaat sinds eind 2005. De website vormt een baanbrekend initiatief op tal van punten:
  • het is de eerste gecentraliseerde en gespecialiseerde website in de Horeca;
  • hij stelt een adressenbestand samen met informatie over meer dan 2.000 leveranciers die klaar staan om u hun diensten aan te bieden;
  • hij verschaft het antwoord op uw talrijke behoeften, zoals blijkt uit het bijzonder hoge aantal dagelijkse bezoekers.
Waarom staan op bepaalde formulieren mijn persoonlijke gegevens reeds ingevuld?
Bij elke dienst hoort een overeenkomstig formulier. Het is mogelijk dat de informatievakjes in dit formulier reeds vooraf ingevuld staan. Als dat het geval is, dan is dat omdat één van de diensten u al interesseerde en u het formulier reeds ingevuld hebt. Om het u gemakkelijker te maken, hebben wij dan uw gegevens ook op de andere formulieren ingevuld. Zodoende, als u voor een andere dienst interesse hebt, dan hoeft u voor de betreffende dienst alleen nog op de knop "verzenden" te klikken, zonder dat u telkens weer heel de vragenlijst moet invullen.

Hoe werkt het?
Als u een interesse hebt voor een bepaalde dienst, dan hoeft u ons gewoon het bijhorende formulier volledig ingevuld te sturen. Wij noteren dan uw aanvraag en sturen deze desgevallend door naar de betrokken dienstverlener die dan binnen de twee weken contact met u zal opnemen. Wij sturen u prompt ook een mail terug met de gegevens van de dienstverlener.

Hoe word ik dan gecontacteerd? Om relatief korte reactietijden te waarborgen, zal de betrokken dienstverlener via e-mail of telefonisch contact met u opnemen (naargelang de partners). U handelt de zaak verder alleen met deze dienstverlener af. Het is echter mogelijk dat wij na verloop van tijd contact met u opnemen om ons te vergewissen van uw tevredenheid.

Worden er nog andere diensten ontwikkeld?
Wij verkiezen in de eerste plaats een dienstverlening van onberispelijke kwaliteit te verschaffen en dan pas ons aanbod verder uit te breiden. Toch zijn alle voorstellen ingegeven door verwachtingen of behoeften natuurlijk heel welkom. In de mate van het mogelijke zullen wij uw voorstellen opnemen om van dit dienstenplatform 'de' horecareferentie bij uitstek te maken. Zo kunnen wij u ook alsmaar pertinenter en met maatwerk persoonlijk van dienst zijn. Hiervoor kunt u gebruik maken van de rubriek 'contact'.

Hoe waarborgt u de kwaliteit van de dienstverlening?
In ons vak staat of valt alles met kwaliteit. Wij zoeken dus onze partners uit met de grootste zorg opdat ze zo degelijk en doeltreffend mogelijk aan uw behoeften kunnen beantwoorden. Wij waken er trouwens over om de prijs van deze voorgestelde diensten in verhouding met de geboden kwaliteit zo laag mogelijk te houden. In bepaalde gevallen is de dienst zelfs volledig gratis (keurmerk voor evenwichtige gerechten) of resultaatgebonden variabel: bijvoorbeeld, bij het heronderhandelen van de aankopen, hoeft u slechts een vergoeding te betalen als er ook besparingen doorgevoerd worden. Dus, geen besparing, geen vergoeding (no cure, no pay).

Wat is het verband tussen de Delta Gidsen, en ProHoreca Diensten?
De Delta Gids België & Luxemburg en de Delta Gids Brussel bieden u de ruimte en het lezerspubliek om doeltreffend promotie te voeren voor uw zaak.
De website www.deltaweb.be kan u hierbij eveneens grote diensten bewijzen. ProHoreca verschaft u op zijn website www.prohoreca.be interessante informatie over meer dan 2.000 leveranciers in de Horecasector. Deze verschillende activiteiten worden door het bedrijf MIC Delta via aparte gespecialiseerde afdelingen beheerd.

Voor meer informatie
Contact

Nos Services pour l'HORECA

Heronderhandelde Aankopen

Heronderhandelde Verkopen<

Horecaverzekering Tegen Lagere Prijs

Horecaverzekering Tegen Lagere Prijs

Boekhouding en Fiscaliteit

Boekhouding en Fiscaliteit

Juridische Dienst

Juridische Dienst

Bedrijfsoverdracht

Bedrijfsoverdracht

Ontwerpen van Internet Websites

Ontwerpen Internet Websites

Publiciteit en Promotie

Publiciteit en Promotie

Aanwerving gekwalificeerd personeel

Aanwerving gekwalificeerd personeel

Public Relations

Public Relations

Administratief en Sociaal Beheer

Administratief en Sociaal Beheer

Advies Voeding- en Dieetspecialisten

Advies Voeding- en Dieetspecialisten

Jobaanbiedingen

Zoekerstje en Jobs